Oynanış Gündemi

League of Legends Ahmet Kökyar

Can Göstergesi İyileştirmeleri

Birçoğunuz bu haberi çoktan duymuştur ama eğer duymadıysanız yakında (7.22'de değil ama bundan kısa süre sonra) oyuna gelecek bazı can göstergesi değişikliklerimiz olacak.

Bu değişiklikler üzerindeki genel düşüncelerinize ek olarak, can göstergelerini farklı şekillerde nasıl daha iyi hale getirebileceğimize dair geribildirimlerinizi bizimle paylaşmanız gerçekten harika olur. Önümüzdeki yılın ilk aylarında ikinci bir çalışma dalgası başlatarak zaman içinde iyileştirme ve hasarı daha iyi şekilde göstermenin yollarını aramayı planlıyoruz. Şu anda zaten can göstergeleri üzerinde çalıştığımızdan bu dönem, can göstergelerine odaklanan arkadaşlarımız farklı işlere yönelmeden önce onlara yeni özellikler eklemek için en uygun zaman olacaktır.

Yankesici destek eşyaları

En azından şimdilik eski Yankesici kabiliyetini destek eşyalarına ekleyerek desteklerin kazandığı altın gelirini baltalamamaya çalışacağız. Daha uzun vadede bu geliri oyuna getirmenin farklı yollarını arayabiliriz ama en azından şimdilik işleri bu şekilde çözeceğiz.

Urgot

7.22 Yaması'nın neredeyse bütün şampiyon değişiklikleri yeni rün sisteminin oyunda bırakacağı etkiler nedeniyle yapılan ayarlamalar. Bunlara ek olarak değişiklik geçirecek diğer tek şampiyonsa Urgot. 7.21 Yaması'nda Urgot'a bazı güçlendirmeler getirdik ve her ne kadar bu değişikliklerin doğrultusunu beğensek de görünüşe göre biraz aşırıya kaçmışız. Muhtemelen Urgot'un Q'sundaki gecikmeyi biraz arttırarak ondan kaçınmayı daha kolay hale getireceğiz. 7.21 Yaması'ndan önceki haline göre önemli derecede daha hızlı kalacak olsa da kullanımı şu anki hali kadar güvenilir olmayacak (şu anda 0,5 saniyeden 0,6 saniyeye çıkarmayı deniyoruz, önceki süreyse 0,85 saniyeydi). Urgot bu değişikliklerin ardından hâlâ fazla güçlü kalabilir; ancak zamanlama değişiklikleri yerine doğrudan güç değişikliklerine gitmeyi düşünmeden önce Sezon Öncesi Dönem'in onu hangi noktaya getirdiğini gözlemlemek istiyoruz.

Anahtar rünlere sahip olmayan şampiyonlar

Sezon Öncesi Dönem'de en yakından takip edeceğimiz konulardan biri de her bir şampiyonun ihtiyaçlarını karşılamaya yetecek anahtar rünlerin bulunup bulunmadığı olacak. Her şampiyonun işine yarayacak birden fazla anahtar rün olduğunu düşünsek de bu, belli bir konum için seçtikleri yolda kendilerine uygun bir anahtar rün bulabileceklerinin garanti olduğu anlamına da gelmiyor.

Örneğin Nunu birincil yol olarak Azim seçip ormana gitmek istediğinde iyi seçeneklere sahip olup olmayacağı kesin değil. Artçı Şok'u hiçbir şekilde kullanamıyor (yetenek setindeki hiçbir şey bunu tetiklemiyor). Hortlağın Pençesi'ni seçmesi mümkün ama bu rünün kabiliyet versiyonunun geçmişte Nunu için pek de çekici olmadığını görüyoruz. Özellikle Kaynar Kan'ın onu tetikleyebileceği göz önüne alındığında Muhafız rününü seçmesi mümkün; tabii bu rünün de şampiyon için seçmeye değer olup olmadığı henüz belli değil.

Nunu veya diğer şampiyonların anahtar kabiliyetler konusunda biraz yardıma ihtiyacı olması halinde şöyle seçeneklere yönelebiliriz:

  • Bazı anahtar rünlerin nasıl tetiklendiğini veya etkileşime girdiğini değiştirerek onları diğer şampiyonlara da açmak. Bunun yakın geçmişten bir örneği Ani Darbe'nin artık yalnızca atılma/ışınlanma yerine görünmezlik etkilerinden sonra da tetiklenmesi.
  • Boşlukları doldurmak için yeni anahtar rünler eklemek. Aynı sorunları paylaşan birçok şampiyonun olması halinde büyük ihtimalle bu yaklaşıma yöneleceğiz (zaman içinde hasar veren büyücülerin sorun yaşaması muhtemel; tabii Sihirli Yıldız değişiklikleri bu sorunu çözmüş olabilir).
  • Belli şampiyonları güçlendirmek. Bazı şampiyonların yeterli sayıda anahtar rün seçeneğine sahip olmasına rağmen bunları diğer şampiyonlar kadar etkili kullanamamaları halinde, bu şampiyonları biraz güçlendirmek doğru karar olabilir.
Önceki Haber

AÇIK ELEMELER VE YÜKSELME LİGİ’NE KATILIM

Sonraki Haber

2018 ŞAMPİYONLUK LİGİ DEĞİŞİKLİKLERİ